keskiviikko 25. toukokuuta 2011

Kiitos

Mulla on oma enkeli - fyysinen henkilö, joka ymmärtää ja tukee minua. Hän on ystäväni. Hän oli joskus seurustelukumppanini. Vaikeuksien kautta olemme hioutuneet. Nyt on jäljellä kunnioitus ja rauha keskinäisessä suhteessamme.

Olen yllättynyt ja äärettömän kiitollinen. Olin niin itsessäni. Näin toisen ihmisen uhkana ja olin pahalla päällä. Nyt ymmärrän, miten toisin kaikki olikaan. Hän tahtoi olla vain minulle hyvä. Ja minä en ottanut vastaan - suljin pois. Voi sitä surua.

Nyt olen iloinen ja helpottunut. Jos kykenisin päivittäin päästämään rakkaat ihmiset lähemmäs. Sanomaan, mitä tunnen. Ei tarvitsisi teeskennellä vahvempaa ja parempaa kuin onkaan.

Olen niin kiitollinen siitä, mitä hän opetti. Saan olla saan hengittää vapaasti - ilman uhkaa. Hän on aina välittänyt minusta. Nyt sen ymmärrän.

Armo on kuin kyyhky, joka lempeästi laskeutuu olkapäälle, katsoo silmiin ja rauhoittaa: olet rakastettu, olet tärkeä. Sinulta ei voi viedä sitä pois, mitä olet. Olet kaikkeuden kasvatti, rakkaus, valo. Om.

Ei kommentteja: