tiistai 31. toukokuuta 2011

Ainoa valotyö, joka on tehtävä, jos haluaa, on sisäinen

Minä olen tätä mieltä nyt, kun olen kärsinyt tarpeeksi. Minä en ota vastuuta muiden energioista. Joten minun mielestäni minä en ole velvollinen puhdistamaan tätä planeettaa. Se ei edes mielestäni tarvitse puhdistusta. :) ah

Tottakai energiamme kohoavat ja planeettamme energia myöskin. En kuitenkaan usko, että se on pelkästään minun tehtäväni. Ja koska uskon näin niin täten sanoudun irti sen energian kohottamisyrityksistä tällä erää. Ainut asia, mihin nyt keskityn täysillä, ovat omat energiani. Se, miten muut minuun suhtautuvat on täysin eri asia, kuin, mitä minä itse ajattelen itsestäni.

Siis, en sano, etten usko peileihin, mutta on täysin minun oma asiani, mitä tahdon ottaa vastaan. :) Uskon, että tällä päätökselläni olen enemmän avuksi kuin, jos koko ajan mietin, mikä maailmassa on vikana. Se ei tarvitse parannusta. Ainut asia, mikä sitä tarvitsee on minun havaintokykyni. :)

<3 siis, ei muuta kuin tulta päin. Tai oikeastaan sisäistä tulta kasvattamaan ja vaalimaan. :) Ystävääni lainatakseni ja modernimmin ilmaistuna LIEKITTYMÄÄN!

Siis peace and love to everybody. Tää muija lähtee nyt ulos!
http://youtu.be/QGJuMBdaqIw

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Sinun puhdistumisesi auttaa muita ihmisiä ja maapalloa.

Ei ole tarpeen keskittyä kuin omaan puhdistumiseensa.

Niin helppoa mutta ei aina yksinkertaista ;)

Heli kirjoitti...

Kiitos kommentista! :)