keskiviikko 16. helmikuuta 2011

Jännittää

En ole koskaan tehnyt mitään tällaista: uskaltanut tulla näin näkyväksi - mistä matkasta blogini on tarkoitus ainakin nyt kertoa. Tiedän, että on muitakin joille se on ollut vaikeaa - ei ole löytänyt omaa ääntään tai uskaltanut tuoda sitä kuuluviin. On niin paljon sellaista maailmassa, mikä harhauttaa, jos emme ole säilyttäneet yhteyttä sisäiseen keskukseemme. Tuo yhteys on minulle arvokkaimpia asioita, ja varmasti kenelle tahansa, joka on joskus kokenut, mitä sen löytyminen tai vahvistaminen on saanut aikaan omassa elämässä ajatustasolla, jos nyt ei vielä aivan käytännössä.
Olen etsinyt omaa totuuttani kauan ja ollut varmasti välillä itsekäs uppoutuessani omiin maailmoihini ja miettiessäni, miten saisin elämäni toimimaan. Nyt olen päättänyt alkaa jakaa kaikkea mitä olen itsestäni löytänyt muillekin, ja se tuo joka kerta elämääni iloa, kun niin teen.
On ihanaa löytää yhteys toiseen ihmiseen. Nykyään tuntuu, että lähes aina oppii jotain uutta, kun tapaa kenet tahansa. Toivon, että kommentoit rohkeasti tekstejäni, koska se merkitsee minulle todella paljon - kunnon keskustelu siis!
Olen innoissani tästä uudesta alusta itseni kanssa ja toivon, että minulla on jotain annettavaa sinullekin.


Heli





Heli

2 kommenttia:

*itKuPiLLi* kirjoitti...

Tosi tuttuja pohdintoja. Mulla itsellänikin on hakusessa se tapa, millä voisi jakaa omia hyviä kokemuksia edelleen, koska siitä jakamisesta syntyy todellakin iloa.

Uskon, että jokaisesta ihmisten välillä käydystä kohtaamisesta oppii jotain, molemmin puolin. Ei ole erikseen opettajaa ja oppilasta, vaan olemme niitä molempia.

Sinulla on varmasti paljon annettavaa, ainakin minulle, joten jään seuraamaan, mitä täällä blogilla tapahtuu. ;)

Heli kirjoitti...

Kiitos kommentista, Itkupilli. Mukava kuulla, että kirjoituksessani oli jotain sinulle.

Olen nyt kyllä ajatellut, että kenties siitä tavasta ei tarvitse juuri huolehtia, kun antautuu jonkun suuremman käsiin. Omia tekemisiä on tietenkin helppo kyseenalaistaa, mutta se ei tarkoita sitä, etteivät muut niitä osaisi arvostaa ja, ettei niillä olisi merkitystä. :)