tiistai 12. heinäkuuta 2011

Olen ihmisvalo

Kiitos. Olen saanut tehtävän. Voin olla, millainen olen. Minun ei tarvitse hävetä mitään, koska minä olen valoa. Todellisuus on kaikkiallla. Vastaukset ovat kaikkialla.

Pysyn totuudessa, kun kuuntelen sitä ja sen rauhaa. Minä olen.


Kirjoitin: Olen ihmisvalo. Jokainen on halutessaan. Om. Rakkaus on ikuista. Olen ihmisvalo.

Kiitän tuosta tehtävästä. Olen sen vuoksi tärkeä, niin kuin sinäkin. Pysähdy sen tehtävän äärelle, jos tuntuu siltä. :)

Oman elämän suunta on hahmottumassa. Varmuus on kuin veteen piirretty viiva. Se häviää, kun sitä miettii liiaksi. Ei ole muuta kuin totuus, joten kyseenalaistaminen loppuu ainakin joskus.

Omiin harhoihin voi sukeltaa liiankin syvälle. Mutta sieltä vedetään ylös. Jotenkin.

Jokainen haluaa jotakin. Haluaako liian sokeasti itselleen tai muille. Vastuu.

Rauha on hyväksymisen aikaansaannos. En taistele, otan vastaan. Ryhdyn työhön, ja luotan saavani palkkion jo sen tekemisestä. :)

Om. Baba nam kevalam



Heli

4 kommenttia:

hanne virtauksesta kirjoitti...

Ihanaa valoa, kesätuulen kuiskausta, sadepisaroiden kosketusta sinulle heli ♥

Heli kirjoitti...

Kiitos samoin sinulle, Hanne. :) <3

SeijaTuulikki kirjoitti...

Olet VALO.

Kaikki on energiaa, kaikki on liikettä , aaltoja, tietyn taajuuden omaavaa värähtelyä.

Voit hälventää pimeyttä toisten ihmisten elämästä, ajattele VAloa :)

ILO LÖYTYY HILJAISUUDESTA :)

AURIGONvaloa päiviisi :)

Heli kirjoitti...

Kiitos SeijaTuulikki! Ihanaa valoa sunkin päiviin. :)