tiistai 11. lokakuuta 2011

Intohimo

Miten elää sellaista elämää kuin haluaa?

Tuo kysymys jäi minulla päällimmäiseksi, kun kävin Hengen ja tiedon messuilla Helsingissä viime viikonloppuna. Mietin tuota kysymystä vakavissani.

Nyt tuo kysymys ei enää liikuta minua. En voi saada selville vastausta siihen miettimällä. Teen valinnat sydämeni mukaan. Jos haluan, että elämäni on runsasta ja iloista, en voi tehdä sydämeni vastaisia valintoja. Tämän tajusin.

Rakkaus on niin yksinkertaista. Nyt tuntuu minulle tärkeimmältä seurata intohimoani, seurata sitä, mikä sytyttää minut.

Olin niin kauan lähes kuolleena. En enää tunnistanut itseäni ja tarpeitani. Millään ei ollut enää mitään väliä.

Nyt tajuan: olen uskollinen itselleni - se on kaiken ydin. Ja kuuntelen sisälläni olevaa rakkautta. :)

Kaikki järkeilyt on järkeilty. Pyrin nyt keskittymään siihen, mikä sytyttää minut elämään, mikä täyttää minut yksinkertaisella onnella ja mikä palkitsee pelkällä olemassaolollaan.


<3




Heli

Ei kommentteja: