tiistai 11. lokakuuta 2011

Unelma

Olen jättänyt niin paljon asioita tekemättä. Missä minulle maksetaan takaisin ne hetken, jolloin olen luopunut itsestäni, koska en ole halunnut loukata ketään?

Ei missään. Maksu on jo tapahtunut. Korkein maksu on, kun oivaltaa itsensä. Se on se, mikä on.

Silloin kaikki on selvää. Ja kaikki tapahtuu juuri nyt. Ei ole katumusta, koska tietää, että elämän jokainen hetki ja jokainen valinta on johtanut vain tähän hetkeen.

Oikeastaan kaikki on tässä ja nyt.

Kiitos kaikesta. <3

2 kommenttia:

hanne virtauksesta kirjoitti...

heli!

on joskus niin v aikeaa elää elämäänsä.
Itsekin olen ollut suuri miellyttäjä.
Olen sitä mieltä nyt , että miellyttäjä on itsekäs. Hän haluaa, että kaikki tykkää tai ainakin hyväksyy hänet. Hän ei uskalla riskeerata, olla oma itsensä, sanoa omaa mielipidettään, jos vaikka joku suuttuis, tai ei tykkäiskään..
Kuinka paljon elämäänsä tuhlaa, heittää hukkaa ja jättää elämättä..

halaus sinulle. Olet löytänyt jo paljon!!

Heli kirjoitti...

Kiitos jakamisesta, Hanne. Ihana kuulla, etten ole yksin, vaikka toki sen tiedänkin. Halaus myös sinulle ja kaunista loppusyksyä!