lauantai 19. marraskuuta 2011

Tarot- kortissani, jonka nostin, kehotettiin alottamaan mielekäs tekeminen ja lopettamaan puurtaminen.

Aika samantapaisia kortteja tulee nostettua. Tämänkin olen lyhyen ajan sisällä nostanut nyt kolme kertaa..

Mitä se minulle kertoo? Nautin kirjoittamisesta, siis heti päätin alkaa kirjoittaa.

En ole myöskään moneen päivään soittanut pianoa, hieman olen laulanut. Ja sain vielä flunssan pari päivää sitten, joten stressitasot ovat ilmeisesti korkealla kaikesta huolimatta.

Miten pääsen eteenpäin haluamaani suuntaan? Juuri näin, rakastamalla joka hetkeä, ottamalla ilo irti elämästä ja elämällä täydesti tätä hetkeä.

Olen nyt paljon suorempi kuin ennen. Aika tuntuu liian kallisarvoiselta hukattavaksi miellyttämiseen. Olen kyllä vielä osittain kiinni vanhoissa säännöissä, mutta ehkä siinä on jotain, mitä en vielä tajua. Kompuroin sen takia.. :)

Ei se minua suuremmin haittaa. Olen ihan luottavainen.

En ole mitään. Olen vain äärettömyys, jossa asiat tapahtuvat, sanoo sydämeni. Hyvällä tavalla, siis. Mieleni juuttuu kieltomuotoon, liekö väliä. Joskus on helpompi ilmaista asiat sitä kautta, mitä se ei ainakaan ole. :)

Muoti kiinnostaa minua, luonto on rakas, puhtaat vaatteet on kivoja, pitäs pestä pyykkiä. Olen tääs vähä eläny ilmassa. Manifestoiminen tuntuu helpommalta, mut haastavaa se on.

Askel kerrallaan rakennan fyysistä todellisuuttani rakastaen, joka hetkeä matkallani. :) Pyydän rakastavaa voimaa ja läsnäoloa turvakseni ja liittolaisekseni matkalleni. Lähden matkaan epäröimättä ja taakse katsomatta. Kohtaan haasteet pystypäin ja luottavaisena. :)

Ihanaa päivän jatkoa juuri sinulle ja voimia arjen tai viikonloppurientojen keskelle.


Heli

Ei kommentteja: