perjantai 16. joulukuuta 2011

Ovi auki

Miten avautua maailmalle? Tajusin, että olen elänyt menneisyydessä. Kuvitellut, että kaikki menee niin kuin ennenkin, nähnyt itseni sen vanhan uhrin roolin läpi suodattuneena.

Se ei ole kuitenkaan enää pakollista. Olen avannut oven. Sen takana on uusi maailma. Voin tutustua uusiin ihmisiin. Voin puhua vapaasti. Voin luottaa.

Sain tänään energiahoidon ja taas huomasin, että kurkustani vapautui jotain. On se kumma, että niin käy edelleen. Ehkä ne hyvät sanat on jääny sanomatta - itselle ja muillekin vähän ainaki lähiaikoina. Oon ollu jotenki pelokas, ja käyttäytyny sen mukaisesti. En ole ikinä tunnistanut itsessäni sitä puolta niin hyvin kuin viime aikoina.

Luojan kiitos, se vaihe alkaa olla helpottamassa. Olen edelleen hämmentynyt, mutta hyvällä tavalla.

Otin etäisyyttä myös luonnollisella tavalla psykologiini. En jaksanut mennä varatulle ajalle ja seuraava aika onkin vasta ensi vuoden puolella.

Se teki hyvää. Sain irtioton ja annoin mennä Tuntui hyvältä ottaa vastuu itsestä. En enää selitellyt, vaan toimin niin kuin parhaaksi katsoin. Olin oppinut pelkäämään, että toimin väärin. Enkä saanut sitä tunnetta ulos terapiassakaan.

Se hoito eheytti minua selvästi. En tiedä, mitä tapahtuu, mutta on tunne, että jotain ihanaa.

Tähän haluan vielä jakaa tällaisen ihanan Cora Flora-neitosen videon. On vaan niin ihanat energiat.

<3

Ei kommentteja: